KirkukPengubahsuaian pengubah kuasaPemeriksaan apa yang harus dilakukan sebelum digunakan

  • masa pelepasan:2022-08-21 21:02:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:190
  • Penerangan pantas:

    Kirkuk,Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shel

Kandungan artikel

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga,KirkukPerbezaan antara pengubah dan pengubah kotak, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

KirkukMasa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Oil leakage of cast iron parts

MediasPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?


KirkukPengubahsuaian pengubah kuasaPemeriksaan apa yang harus dilakukan sebelum digunakan



Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

PengurusanJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Operasi pengubah tenggelam minyak

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas,KirkukPembuat pengubah jenis kering 630, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.


KirkukPengubahsuaian pengubah kuasaPemeriksaan apa yang harus dilakukan sebelum digunakan



Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa,KirkukEnergi pengubah, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Harga yang adilKebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Perubah telinga pemeriksaan

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

KirkukSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

KirkukMaklumat produk lain
  • KurbwaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    KurbwaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • KurbwaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

    KurbwaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

  • KurbwaLif mikro rumah tangga kecilCara melatih pengendali

    KurbwaLif mikro rumah tangga kecilCara melatih pengendali

  • MagharPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnyaPenyelenggaraan

    MagharPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnyaPenyelenggaraan

  • CelbridgePlatform angkat hidraulik tetapPenyerahan produk yang mengelirukan

    CelbridgePlatform angkat hidraulik tetapPenyerahan produk yang mengelirukan

  • CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

    CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

  • ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

    ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

  • ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

    ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

  • segera:Peringatan: Maklumat KirkukPengubahsuaian pengubah kuasaPemeriksaan apa yang harus dilakukan sebelum digunakan memberi anda KirkukPengubahsuaian pengubah kuasaPemeriksaan apa yang harus dilakukan sebelum digunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan KirkukPengubahsuaian pengubah kuasaPemeriksaan apa yang harus dilakukan sebelum digunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KirkukPengubahsuaian pengubah kuasaPemeriksaan apa yang harus dilakukan sebelum digunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KirkukPengubahsuaian pengubah kuasaPemeriksaan apa yang harus dilakukan sebelum digunakan. KirkukPengubahsuaian pengubah kuasaPemeriksaan apa yang harus dilakukan sebelum digunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KirkukPengubahsuaian pengubah kuasaPemeriksaan apa yang harus dilakukan sebelum digunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!